close
تبلیغات در اینترنت
آموزش بدنسازی رونی کولمن و حرکات پشت بازو
loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

ایران نیو

سایت بروز بدنسازی و پرورش اندام و خرید آموزش بدنسازی

آموزش بدنسازی رونی کولمن و حرکات پشت بازو

 

 

برای تقویت عضلات پشت بازو با تمرین های رونی کولمن قهرمان جهان آشنا شوید

سیم کش پشت بازو ایستاده 1 * 20 

سیم کش پشت بازو ایستاده 3 ( 12-15)

پشت بازو با میله z 3 ( 12-15) z 

پشت باز ودمبل تک دست پشت سر 3 ( 12-15)

پشت بازو دودست تک دمبل 3 ( 12-15)

* انجام به عنوان ست گرم کردن است.

حرکت سیم کش پشت بازو ایستاده از جلو , یک پا جلو , دست رابه اندازه عرض شانه و حرکت را سنگین می روم , میله را از نزدیک نوک سینه شروع می کنم وبا استفاده از بازو و پشت بازو ماهیچه سه سر میله سیم کش را به پایین می کشم تا آنجا که ارنج هایم تقریبا قفل شوند . یک ست 20 تایی ابتدا برای گرم کردن و 3 ×(12-15 )برای اولین حرکت پشت بازو انجام می دهم ,

برای حرکت بعدی از میله استفاده می کنم شما می توانید به صورت نشسته ویا خوابیده از این حرکت بهره بگیرید اما صادقانه بگویم من فکر می کنم که سخت تر برای انجام این تمرین نشسته چرا که زاویه از نقاط مقاومت در برابر فشار بیشتر بر روی عضلات است . کلمن می گوید وقتی میله در بالای سر قرار می گیرد عضلات پشت بازو را منقبض می کنم , مطابق حرکت بالا 3 ست 12 تا 15 انجام می دهم.

حرکت پشت بازو دمبل تک دست پشت سر که برای ضخامت بخش پایین ماهیچه سه سر بازو می باشد.

"برای شروع ، من با یک دمبل 45 پوند و در صورت احساس سرحال بودن داشته باشم تا وزنه 60 پوند ست سوم را بپایان می رسانم , "

پشت بازو دمبل تک دو دست

قدرت ، عامل مهمی در این فشار است افزودن حجم ، به خصوص به سر درونی هر یک از ماهیچه سه سر ، با کمک دمبل های سنگین وزنه های کلمن از 130 تا 160 پوند که سه ست 12 تا 15 می رود .

این یکی از ورزش های مورد علاقه من است ، زیرا مکان های تنش حداکثر در ماهیچه سه سر در نقطه انقباض دمبل پشت سر است ساعد تا حد امکان نزدیک ماهیچه دو سر باشد بعد مکث کوتاهی می کنم و به صورت نیم دایره سمت بالا می آورم ,نیم تنه بالا کاملا صاف هست 

 

 

منبع:دانسانیهای بدنسازی

درصورتی که هرگونه مشکل و یا سوالی داشتید مطرح کنید تا در کمترین زمان به آن پاسخ داده شود

درباره : بدنسازی ,
برچسب ها : آموزش بدنسازی رونی کولمن و حرکات پشت بازو , آموزش بدنسازی , آموزش , بدنسازی , اموزش , اموزش بدنسازی , بدنساز , خرید آموزش بدنسازی , خرید اموزش بدنسازی , آموزش بدنسازی آقایان , آموزش بدنسازی بانوان , آموزش بدنسازی مردان , آموزش بدنسازی زنان , خرید پستی آموزش بدنسازی , خرید اینترنتی آموزش بدنسازی , بدنسازی بانوان , بدنسازی زنان , عضلات شکم در بدنسازی , عضلات شکم در تناسب اندام , تناسب اندام بانوان ,
بازدید : 125 تاریخ : پنجشنبه 22 خرداد 1393 زمان : 2:4 نویسنده : admin نظرات ()
مطالب مرتبط
  • آموزش کرانچ با توپ آموزش کرانچ با توپ
  • آموزش کرانچ کراس متوالی آموزش کرانچ کراس متوالی
  • آموزش کرانچ با کابل نشسته آموزش کرانچ با کابل نشسته
  • آموزش تویست شکم با کابل ( روسیه ای ) آموزش تویست شکم با کابل ( روسیه ای )
  • آموزش جمع کردن پا در شکم با کابل آموزش جمع کردن پا در شکم با کابل
  • آموزش کرانچ با کابل آموزش کرانچ با کابل
  • آموزش بوت آپ آموزش بوت آپ
  • آموزش خم شدن به پهلو با دمبل آموزش خم شدن به پهلو با دمبل
  • کرانچ روی توپ ایروبیک کرانچ روی توپ ایروبیک
  • جمع کردن زانو به داخل شکم با توپ جمع کردن زانو به داخل شکم با توپ
  • بالا بردن زانوهای خم شده بالا بردن زانوهای خم شده
  • زیر شکم خوابیده روی میز زیر شکم خوابیده روی میز
  • آموزش دراز و نشست قورباغه ای آموزش دراز و نشست قورباغه ای
  • آموزش زیر شکم با بارفیکس آموزش زیر شکم با بارفیکس
  • آموزش کرانچ معکوس آموزش کرانچ معکوس
  • آموزش تویست شکم با هالتر آموزش تویست شکم با هالتر
  • بهترین نوع ویتامین ها برای ورزش بدنسازی بهترین نوع ویتامین ها برای ورزش بدنسازی
  • غذاهای عضله ساز برای مردان در ورزش بدنسازی غذاهای عضله ساز برای مردان در ورزش بدنسازی
  • بدنسازی و آشنایی با انواع گروه های غذایی بدنسازی و آشنایی با انواع گروه های غذایی
  • بدنسازی و تاثیر کربوهیدرات بدنسازی و تاثیر کربوهیدرات
  • ارسال نظر برای این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
    تبلیغات
    Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز

    مطالب
    کدهای اختصاصی
    IS